سوال از وکیل ملکی

Wiki Article

دارای تخصص، تجربه، علم، دانش آکادمیک و دانشگاهی بوده و از قوانین به روز و مرتبط در این زمینه آگاهی دارد.

مستاجر اماکن تجاری می تواند ملک مورد استفاده را به دیگری اجاره دهد؟ قرارداد پیش فروش ملک منوط به ارائه چه مدارکی است؟ برند تجاری چیست؟ وکیل وراثت فیشینگ چیست؟ وکیل جرایم پزشکی ویژگی های یک وکیل خانواده خوب چک بانکی چیست؟

اگر قصد خرید ملک به منظور تامین سرپناه خود و خانواده تان را داشته باشید یا اینکه برای سرمایه‌گذاری و تامین آتیه فرزندانتان،حتی اگر قصد ساخت و ساز دارید و یا اجارگری حرفه ای میکنید ،فاصله شما تا شکست یا موفقیت ،فقط یک قدم اشتباه یا مجموعه ای از حرکات سنجیده است.

انتقال سرقفلی بدون اجازه مالک توسط مستاجر ،کاملا کاربردی

یکی از مسائلی که به کرّات رخ می دهد این است که مستاجرین از تصرفات صاحب خانه در ملک خود ناراضی هستند. این مسئله ممکن است برای بخش های متفاوتی از ملک صورت بگیرد. اما در هر شرایطی بهتر است بدانید که اگر مالک بدون رضایت مستاجر، اقدام به تصرف ملک بنماید، می توان دعاوی را علیه مالک اقامه کرد و این مسئله ربط چندانی به مالکیت او ندارد چرا که همان طور که در ابتدای متن هم ذکر کردیم، مالک بودن اصل مهمی در این دعاوی است و اصل بر متصرف سابق ملک خواهد بود.

وکیل ملکی-بهترین وکیل متخصص در امور ملکی وکیل ملکی برای سرقفلی و حق کسب و پیشه :

در اين مطلب به يکی از مهمترين مسائل حقوقی پيچيده يعنی تصرف عدوانی می‌پردازيم. با خواندن اين مقاله به مهمترين سوالات شما پاسخ می‌دهیم:

سهل انگاری و بی‌توجهی در خرید یا فروش ملک را می‌توان به عنوان عامل اصلی در به وجود آمدن دعاوی ملکی حقوقی در نظر گرفت.

وکیل ملکی می‌کوشد هنگام مذاکره، با در نظر گرفتن امتیازها، به نتیجه‌ای دست یابد که تا حد امکان، خواسته‌های دو وکيل ملکي طرف را تامین کند.

بلکه وکیلی را انتخاب کنید، که دارای دانش بالا، مطالعه گسترده و تجربه عملی و تخصص در حوزه ملکی باشد، چه بسا که عدم انتخاب وکیل مناسب، میزان خسارت شما را چندین برابر می کند.

نحوه انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور به چه نحوی هست ؟

یک وکیل هوشمند حواسش به همه چیز هست و حرکات و سکنات اشخاص را زیر نظر می گیرد تا موکل خود را به موقع از امور پنهان از نظر وی مطلع کند.

نتیجه این اقدام و تلاش بی وقفه ایشان منجر به تاسیس گروه حقوقی و وب سایت آموزشی و حقوقی وکیل رسمی و تالیف و تولید بیش از ۳۰ عنوان کتاب و محصولات آموزشی و کاربردی در حوزه مسکن و ساختمان می شود به نحوی که این همت والا مورد توجه بسیاری از مسئولین و نهادهای مرتبط در حوزه امور املاک و مستغلات قرار گرفته و ظرف دو سال اکثر کتاب های آموزشی ایشان به چاپ سوم و چهارم می رسد و مکرراً به عنوان مدرس و مشاور خصوصی مورد دعوت مراکز آموزشی و تخصصی از جمله دانشگاه ها، اتحادیه مشاورین املاک تهران، شهرری و شهرستان های حومه تهران و سایر استان ها قرار می گیرند.

تجربه های عملی در حوزه دعاوی ملکی داشته باشد و از مهارتهای جانبی از جمله ترفندهای:

Report this wiki page